Monday, November 9, 2009

Buletin QaiSzen Edisi ke 5

Assalamualaikum warga PERUBAHAN sekelian



















Sukacita dimaklumkan bahawa Buletin QaiSzen edisi ke 5 telahpun siap dicetak.

Part 06 boleh ambilnya daripada Cik Teh, mulai esok.

Lain2 part, insan2 yang dah bayar yuran ahli PERUBAHAN sahaja, sila ambil daripada Cik Nur'Ain (mulai lusa)

Sebarang komen boleh majukan ke blog ini, atau emel kepada

perubahan_uitmperak@hotmail.com


Bagi pihak warga kerja QaiSzen, saya memohon maaf kerana lewat mengedarkan buletin ini

Terima kasih

16 comments:

acheeq November 13, 2009 at 3:19 AM  

qaiszen 5 paling best

Wonderpet November 13, 2009 at 7:35 PM  

cantik cover.. nampak happening...

abg presiden November 14, 2009 at 1:22 PM  

cantik, tertarik, menarik qaiszen memang the bomb!!!haha...

abg presiden November 14, 2009 at 1:25 PM  

cik!!hai2 sy bg pinjam qaiszen kat kwn sy..pastu die tunjuk kat lect die..lect die ckp menarik n die nk..so, sy bg jela qaiszen tu kat lect tu...bleh x sy nk amik lg satu utk sy?sbb sy punye dh xde=(

cikteh November 16, 2009 at 7:48 AM  

boleh boleh boleh....

Anonymous November 16, 2009 at 10:04 AM  

klu x smpt amek sem ni,boleh amek sem dpn x cik teh??

cikteh November 17, 2009 at 10:03 AM  

boleh ambik sem depan kalo tak sempat ambik sem ni. janji dah byor yuran ahli bg sem ni

Anonymous November 17, 2009 at 9:58 PM  

puas hati r tggu qaizen sem ni...gaya, mutu and keungulan...teruskan...good luck...sape dye punye editor n designer???

perindu senja November 18, 2009 at 8:26 AM  

wah.menarik betullll.

eye_nul November 18, 2009 at 12:45 PM  

alaaa...
smart lorh front page dy!!

LiZZie LaZy November 18, 2009 at 5:18 PM  

qaiszen edisi ke 5 neh mang gempak gla dr edisi2 yg lps ! tahniah ;) smpai rumet sy (dak kos len la) duk puji qaiszen n prubahan neh. "bgos QS neh" kate dyorg. ehe ! *bngge taw*

freshie part1 November 18, 2009 at 8:47 PM  

aiseh,,smart2!~
kne amek gak nex sem nih..
agaga..

PUB - KP AP114 November 22, 2009 at 9:07 AM  

TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT. PUB MENGHARGAI KETERLIBATAN SEMUA PIHAK.

hkm November 22, 2009 at 11:01 PM  

penat buat.tak usha lagi apa kat dalam.hehe.. :3

dollah January 21, 2010 at 12:16 PM  

ak suka la qaizsen thn ni......best bro....

play their way January 22, 2010 at 11:58 AM  

npe banyak pic mber diorg je?

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP